Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Le Deal du moment :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à ...
Voir le deal


The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue
+7
Dax Tcherkassov
Gunnar Mørk
Stanislas Jensen
Chao-Xing Amundsen
Ozymandias Mørk
Sebastian Prince Amundsen
Ying Yue Amundsen
11 participants
Toni Mørk
Toni Mørk
LÆRERTEAM Den som talar mycket säger sällan vad som är bra
Rebienvenue chez toi The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 1984818791 avec ce personnage déjà si stylé enfincommedhabquoi The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2343173580
Hâte de lire la suite The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2302509866
Garde moi un petit lien The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2689336249 peutêtreavecjojosiilsortdedormanceetquejelerefousdanslarmeedelair The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2689336249


- - tu étais coucou, et tu vas devenir aigle mon frère. tu étais bousier, tu vas devenir pince oreille. tu n'étais qu'une petite entrée, tu deviendras plat principal.
Yazhu Amundsen
Yazhu Amundsen
GÖTEBORG Livet är en kamp, ​​du måste förbereda dig för striden
Non mais ce cousin est beaucoup trop classe The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 1616949337
Vraiment encore un perso pépite que j'ai trop hâte de voir évoluer The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 3076121147
Son lien avec la famille, l'armée et son caractère The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2879786002 il va faire des étincelles avec Yahu, mais also family and pack ils vont avoir 0 choix que d'avoir un lien du tonnerre The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 498081450
Ying Yue Amundsen
Ying Yue Amundsen
GÖTEBORG Livet är en kamp, ​​du måste förbereda dig för striden
Merci à vous deux The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 362035032

Je suis un peu très heureuse que mes idées vous plaisent aussi The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 1376595387
Oui Yazhu ! Un lien de tonnerre obligé The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2557418294 The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2557418294


I remеmber how I'd find you, fingers tearing through the ground. Were you digging something up or did you bury something down? In your soul, I found a thirst with only salt inside your cup.
Jasper Strandgaard
Jasper Strandgaard
GÖTEBORG Livet är en kamp, ​​du måste förbereda dig för striden
C'est absolument parfait pour moi, je valide. Et j'adore vraiment ta fiche et ce que tu as fait de lui, c'est génial The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 3142966241The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 3142966241
J'ai pleuré plein, et j'avais envie de lui faire plein de câlin The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 197795259
J'ai très hâte qu on rp ensemble slurpThe disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 1376595387The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 1887480256
Vigga Mørk
Vigga Mørk
GÖTEBORG Livet är en kamp, ​​du måste förbereda dig för striden
OUIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNN c'est un complot pour me faire reprendre Liu-Chun c'est ça ??? Déjà que ça me tente un peu depuis quelques mois (maisquejaidéjàunTCenprojet), c'est de la torture à ce stade -> (peutêtreChunenQC) ...vaissansdoutefinirparfaireça ?

En tout cas, j'adore Ying-Yue, j'adore ta plume comme d'habitude, je veux un lieeeeeeeeeeen ....avecLiuChunquinestpluslà. The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2206732289

Bon courage pour la fin de la fiche déjà bien avancée The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 3076121147
Ying Yue Amundsen
Ying Yue Amundsen
GÖTEBORG Livet är en kamp, ​​du måste förbereda dig för striden
Peut-être que c'est un vaste complot slurp
Mais je suis contente que ça te plaise aussi frogy j'ai toujours un peu peur de mal faire en prenant des persos dans des familles jouées bdbdndnsn The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 2689336249 The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 3581621498



I remеmber how I'd find you, fingers tearing through the ground. Were you digging something up or did you bury something down? In your soul, I found a thirst with only salt inside your cup.
Ozymandias Mørk
Ozymandias Mørk
GÖTEBORG Livet är en kamp, ​​du måste förbereda dig för striden
Félicitations, tu es validé.e !Doomsday
à propos de ta fiche C'était un plaisir de lire ta fiche, comme toujours The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 3581621498 Hâte de voir le développement de Ying Yue et sa relation avec Sebastian en jeu The disturb portrait of the moon reflecting on the sea • Ying Yue - Page 2 1376595387

bienvenue dans le groupe Göteborg Ton personnage fait officiellement partie des sujets du Royaume de Scandinavie sorcière, étudiant.e, professeur.e ou résident.e de Göteborg, il ne lui reste plus qu'à honorer sa nouvelle couleur et son alignement. Tu trouveras ci-dessous des liens qui te seront utiles au cours de la suite de ton aventure sur Doomsday. Bon jeu !



all your faith, all your rage, all your pain, it ain't over now /// it's the cruel beast that you feed, it's your burning, yearning, need to bleed through the spillways of your soul.
Contenu sponsorisé